Textilní koberce Volkswagen TRANSPORTER T6 přední
Kód: 4435-10469 10469_17095183 10469_17095186 10469_17095188 10469_17095187 10469_17095189 Zvolte variantuDetailní popis produktu
Autokoberce jsou vyrobeny z kvalitního materiálu a jsou přizpůsobeny střihem konkrétnímu vozidlu. Jedná se o sadu autokoberců, tedy celkem 3 - 4 koberečky. Toto zboží je vyráběno na zakázku na konkrétní přání zákazníka. Fotografie jsou ilustrační. Materiál Elegant nemá zesílení pod pedály.
- Doba výroby koberců je do 7 dnů.
Textilní koberce Volkswagen TRANSPORTER T6 přední
- verze 3 místa v 1. řadě
Materiál zvolte výše, barvu lemovky (vínová již není k dispozici) a fixaci (pouze u řidiče, u řidiče i spolujezdce, na všechny koberce, žádnou fixaci) uveďte do poznámky při volbě dopravy.
Barvy obšití - lemovka
Materiál Klasik - výška koberce 3,8mm - gramáž 1600g/m2
Klasik černý | Klasik šedý | Klasik antracit |
Materiál Prima - výška koberce 4,2mm - gramáž 1800g/m2
Prima černá | Prima šedá | Prima antracit |
Materiál Carrera - výška koberce 4,9mm - gramáž 2100g/m2
Carrera černá | Carrera šedá | Carrera antracit |
Materiál Elegant - výška koberce 7,0mm - gramáž 2700g/m2
Elegant černý | Elegant světle šedý | Elegant tmavě šedý | Elegant béžový |
Doplňkové parametry
Kategorie: | Textilní koberce Volkswagen |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Doprava na adresu
Zásilková služba PPL - od 95 KČ
On-line sledování balíku PPL ►
PPL rozváží zboží až do váhy 30 kg, ve všední dny od 8:00 do 18:00. Pokud vás řidič nezastihne při prvním pokusu o doručení, doručí vám zásilku následující pracovní den. Výhodou služby PPL je email a sms ohledně doručení, kterou vám řidič předem oznámí předpokládaný termín doručení.
U řidiče PPL můžete zaplatit v hotovosti nebo kartou, pokud jste zvolili platbu při převzetí zboží.
Zásilková služba GLS - od 95 KČ (nad 2000 KČ ZDARMA)
On-line sledování balíku GLS ►
GLS rozváží zboží až do váhy 40 kg, ve všední dny od 8:00 do 18:00. Pokud vás řidič nezastihne při prvním pokusu o doručení, zanechá v poštovní schránce oznámení a doručí vám zásilku následující pracovní den. Výhodou služeb GLS je email a sms ohledně doručení, kterou vám řidič předem oznámí předpokládaný termín doručení.
U řidiče GLS můžete zaplatit v hotovosti nebo kartou, pokud jste zvolili platbu při převzetí zboží.
Česká pošta Balík Do ruky - nejdelší strana max. 100cm - od 149 KČ
Online sledování balíku České pošty ►
Česká pošta garantuje doručení přímo do ruky na vámi zvolenou adresu již následující pracovní den po podání zásilky. Přes SMS i e-mail vás bude v den podání informovat o doručování balíku.
Pokud vás doručovatel nezastihne, nechá lísteček v poštovní schránce a zásilka zůstane uložena na vaší dodací poště (kontakt najdete na lístečku). Tam na vás balík počká 7 kalendářních dnů, než bude odeslán zpět k nám. Můžete ale poštu požádat o opakované doručení zásilky v určitý den nebo prodloužení úložní doby.
Na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit termín a místo doručení zásilky dle svých potřeb.
Přehled možností platby
Hotově – dobírkou
Při přebírání zboží od doručovatele nebo na výdejních místech – zboží hradíte v hotovosti řidiči dopravní společnosti nebo poštovnímu doručovateli nebo na výdejních místech.
Platební kartou
Platba kartou při osobním vyzvednutí zboží na výdejních místech nebo u řidiče zásilkové služby.
Platba kartou online
Zaplatíte kartou online prostřednictvím platební brány.
Převodem předem na účet
Zvolíte-li platbu klasickým bankovním převodem, automaticky vám na e-mail pošleme platební údaje.
- Č. účtu pro platby z České repubiky:
2401574995/2010
- IBAN pro SEPA platby v eurech ze Slovenska:
CZ9620100000002401574995
(platbu je nutné zadat v měně EUR jako SEPA platbu, v opačném případě Vám bude účtován poplatek)
Při platbě převodem předem může být termín dodání ovlivněn termínem uhrazení platby (zboží expedujeme až po připsání platby na náš účet)
Výdejní místa
Výdejní místa jsou pro Vás připraveny po celé české a slovenské republice. Momentálně máme tisíce výdejních míst, díky kterým ušetříte na poštovném a můžete si sami určit, na jaké výdejní místo chcete svůj balíček doručit. Je to jednoduché a pohodlné.
Prodejna Gumko.cz - ZDARMA
Více o prodejně Gumko.cz ►
(Ne vše zboží uvedené skladem se nachází na prodejně (více skladů). Z tohoto důvodu je lepší objednat přes eshop a jakmile bude zboží připraveno k odběru budete informován(a) emailem a sms.)
Adresa prodejny: Horní 144, 756 54 Zubří
Po-Pá: 7:00-11:00 12:00-15:30
Kudy se k nám dostanete:
Na hlavní světelné křižovatce v Zubří (ve směru z Valašského Meziřící odbočte doleva, ve směru od Rožnova p. R odbočte doprava) odbočte do centra. Poté pokračujte cca 3 km rovně po hlavní silnici. Poté u kontejnérů na tříděný odpad zabočte vlevo na most. Vlevo za mostem se nachází malé fotbalové a dětské hřiště. Zde naleznete i naši prodejnu.
Česká pošta
Balík Na poštu - nejdelší strana max. 100cm - od 129 KČ
Mapa výdejních míst Česká pošta ►
Online sledování balíku České pošty ►
Vyberte si kteroukoli z 2600 pošt po celé ČR. Balík Na poštu tam pro Vás bude připraven k vyzvednutí již následující pracovní den. Služba je praktická v situacích, kdy nejste k zastižení na jednom místě nebo v pracovní době nemůžete balík převzít. Česká pošta vás přes SMS a e-mail bude informovat o doručování již v den podání balíku.
V košíku si jednoduše vyberete, na kterou poštu chcete objednávku doručit. Tam na vás balík počká 7 kalendářních dnů, než bude odeslán zpět k nám. Můžete ale poštu požádat o prodloužení úložní doby.
Na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit poštu, kde si chcete zásilku vyzvednout.
Balík do balíkovny - maximální rozměry 70cm x 50cm x 50cm - od 59 KČ
Mapa výdejních míst Balíkovna ►
Online sledování balíku Balíkovna ►
Balík Do balíkovny je cenově nejdostupnější řešení doručení Vašeho zboží objednaného na e-shopu.
Hmotnost balíku může být až 20 kg
Balík si můžete vyzvednout na specializovaných výdejních místech Balíkovna po celé České republice.
Pro vydání balíku stačí sdělit pouze kód pro vyzvednutí, který obdržíte v avízu a Vaše jméno při výdeji.
Výdejní místa Uloženka, Heurekapoint, DPD Parcelshop - nejdelší strana max. 100 cm - od 75 KČ
Mapa výdejních míst Uloženka ►
Online sledování balíku Uloženka ►
Každý den je zboží podáváno na podací místo Uloženky. Odtud je zboží rozváženo po celé české a slovenské republice. Na hlavním podacím místě v Praze 9 je zásilka zpracována pro rozvoz na Vámi zvolené výdejní místo. Zákazník je informován SMS zprávou a e-mailem o skutečnosti, že je zásilka připravená k odběru.
Jak to funguje:
Jako způsob dopravy si vyberete Výdejní místo Uloženka. Vyberte způsob platby.
Objednáte
Zvolíte si pobočku uloženky, na kterou má být zboží doručeno
Dokončíte objednávku
Během pár minut Vám přijde potvrzovací email.
Předání zásilky na výdejní místo:
Zásilky podáváme na podací místo Uloženky každý den.
Na hlavním podacím místě v Praze 9 je zásilka zpracována pro rozvoz na Vámi zvolené výdejní místo.
Vyzvednutí zásilky zákazníkem:
Zákazník je informován SMS zprávou a emailem o tom, že je jeho zásilka připravena k převzetí. (Zákazník má 7 dní na vyzvednutí zásilky, po domluvě lze sjednat i jiný termín)
Zákazník má možnost vyzvednout zásilku po předložení sms kódu, který obdrží.
V případě že je zásilka na dobírku, zboží je vydáno po zaplacení zásilky v hotovosti nebo kartou.
Výdejní místa Zásilkovna - nejdelší strana max. 120 cm - od 59 KČ
Mapa výdejních míst Zásilkovna ►
Online sledování balíku Zásilkovna ►
Každý den je zboží podáváno na podací místo v Zubří. Odtud je zboží dovezeno na hlavní podací místo v Praze 9 a odtud je zásilka zpracována pro rozvoz na Vámi zvolené výdejní místo. Zákazník je informován SMS zprávou a e-mailem o skutečnosti, že je zásilka připravená k odběru.
Jak to funguje:
Jako způsob dopravy si vyberete Výdejní místo Zásilkovna. Vyberte způsob platby.
Objednáte
Zvolíte si pobočku uloženky, na kterou má být zboží doručeno
Dokončíte objednávku
Během pár minut Vám přijde potvrzovací email.
Předání zásilky na výdejní místo:
Zásilky podáváme na podací místo v Zubří každý pracovní den.
Na hlavním podacím místě v Praze 9 je zásilka zpracována pro rozvoz na Vámi zvolené výdejní místo.
Vyzvednutí zásilky zákazníkem:
Zákazník je informován SMS zprávou a emailem o tom, že je jeho zásilka připravena k převzetí. (Zákazník má 7 dní na vyzvednutí zásilky, po domluvě lze sjednat i jiný termín)
Zákazník má možnost vyzvednout zásilku po předložení sms kódu, který obdrží.
V případě že je zásilka na dobírku, zboží je vydáno po zaplacení zásilky v hotovosti nebo kartou.
Záruka
Ze zákona je spotřebitel oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvacetičtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.
Kupující spotřebitel má nárok na 2 letou záruční dobu na nákup zboží na www.gumko.cz, avšak kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má nárok pouze na 1 letou záruční dobu na nákup zboží na www.gumko.cz. Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.
Hodí se vědět
Záruční doba běží od převzetí zboží.
Do záruční doby se nepočítá doba od reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinen po skončení záruční opravy zboží převzít.
Záruku nelze uplatnit na běžné opotřebení zboží.
Dojde-li k výměně zboží za nové nebo k výměně součástky, na kterou je poskytnuta záruka, začíná běžet záruční doba znovu od začátku, od převzetí nového zboží (příp. od převzetí zboží s novou součástkou).
Na dárky ke zboží nelze výše uvedené uplatnit.
Záruční list
Spolu se zbožím vám bude doručen i záruční list (pokud není přiložen, slouží jako záruční list faktura, která vám bude zaslána emailem).
90 dní záruka spokojenosti
U nás zakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodu během 90-ti denní lhůty od data jeho převzetí (nevztahuje se na textilní koberce, které jsou vyráběné na zakázku).
Zboží si můžete vyzkoušet, nesmí však být používáno. V opačném případě platí 14-ti denní lhůta. Platí to samozřejmě i na objednávky s osobním odběrem. Právo se nevztahuje na objednávky v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno vaše IČ.
Kontakt
Infolinka: +420 792 308 338
E-mail: info@gumko.cz
Online chat
Provozní doba online chatu a infolinky:
Po-Pá: 7:00-11:00 12:00-15:30
www: www.gumko.cz
Prodejna Gumko.cz
Horní 144
756 54 Zubří
Po-Pá: 7:00-11:00 12:00-15:30